نحوه-نحوه ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی-مکالمات-در-گوشی-های-اندرویدی-دانلود-بهترین-نرم-افزارهای-ظبط-صوت-دانلود-برترین-نرم-افزارهای-نحوه ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی-مکالمات

نحوه ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی

 

(Source) منبع: androidauthority

دلایل مختلفی وجود دارد که بخواهید مکالمه ای را ضبط کنید یا نحوه ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی را بدانید. سیستم عامل تلفن همراه شرکت گوگل (اندروید) بصورت پیشفرض روشی رسمی و معتبر برای این کار ارائه نکرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت! اما کاربران دستگاه های اندرویدی می توانند از طریق روش هایی که در این مقاله بیان می کنیم به ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی بپردازند. همچنین می توانید به لینک دانلود بهترین نرم افزارهای ضبط صوت و دانلود برترین نرم افزارهای ضبط مکالمات دسترسی داشته باشید.

مسئله مهم! آیا ضبط تماس ها قانونی است؟

اول از همه باید در نظر داشته باشید که ضبط مکالمه مخاطب خود ممکن است پیامدهای قانونی در پی داشته باشد که در رابطه با این موضوع باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرید.

قوانین مختلفی در کشورها و حتی برخی شهرها برای ضبط مکالمات وجود دارد و تحقیق و کسب اطلاعات حقوقی راجب این موضوع به عهده شماست.

ضبط مکالمات از نظر گوگل

بنا به دلایل قانونی که در بالا ذکر شد گوگل ترجیح می دهد که این امکان را در گوشی ها و دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند محدود کند. API رسمی گوگل برای اپلیکیشن های ضبط مکالمات در اندروید ۶.۰ (Marshmallow) به بعد خذف شد. البته توسعه دهندگان و برنامه نویسان بیکار نبوده اند و از طریق روش های مختلفی توانستند این محدودیت را دور بزنند. اما درنهایت گوگل در اندروید ۹.۰ (Pie) این امکان را بطور کل حذف کرده است و برای دور زدن این محدودیت لازم است دستگاه هایی که از اندروید ۹.۰ استفاده می کنند “روت” شوند تا بتوانند از طریق برنامه های جانبی مکالماتشان را ضبط کنند.

 

مقاله مرتبط:

گوشی های دریافت کننده اندروید ۹

اندروید ۹ با نام “PIE” (پای) بطور رسمی معرفی شد

 

راه حل اول: نحوه ضبط مکالمات با ضبط صوت یا رکوردرهای همراه

کسانی که نمی خواهند با روش های گیج کننده نصب نرم افزارهای گوناگون و یا “روت” دستگاه تلفن همراه یا تبلت خودشان مکالمات را ضبط کنند، می توانند از روش قدیمی بواسطه اتصال کابل صدا از یک طرف به درگاه هندزفری گوشی و از طرف دیگر به درگاه میکروفون دستگاه (Voice Recorder) نسبت به ضبط مکالمه اقدام کنند. البته این روش نیازمند داشتن دستگاه رکوردر یا یک ضبط صوت بوده و کیفیت صدای ضبط شده ممکن است پایین باشد.

 

نحوه ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی-دانلود بهترین نرم افزارهای ضبط صوت-دانلود برترین نرم افزارهای ضبط مکالمات.jpg

 

راه حل دوم: نحوه ضبط مکالمات با استفاده از یک تلفن همراه دیگر

اگر یک تلفن هوشمند دیگر یا یک لپتاپ یا تبلت در اطراف خود دارید ، می توانید از آن به عنوان ضبط صوتی همراه استفاده کنید. بیشتر تلفن های هوشمند دارای برنامه های ضبط صدا از پیش نصب شده هستند. اگر میخواهید برنامه پیشرفته تری برای این منظور در دستگاه خود نصب کنید، در ذیل لینک دانلود بهترین نرم افزارهای ضبط صوت را برای شما مخطبان عزیز دیمن ارتباط قرار داده ایم:

دیمن ارتباط | طراحی انواع سایت | طراحی آرم و لوگو | نقشه های مسیریابی | شبکه | فروش کامپیوتر

راه حل سوم: نحوه ضبط مکالمات با استفاده از Google Voice در گوشی های اندرویدی

رسمی ترین روش! با استفاده از نرم افزار Google Voice می توانید مکالمات را به راحتی ضبط کنید! گوگل این قول بزرگ تکنولوژی امکانی را برای ضبط و اجرای فرامین صوتی در نرم افزار Google Voice قرار داده که تا به امروز دارای ضعفی بزرگ است (در تاریخ نگارش این مقاله) که در اینجا به کمک ما آمده و می تواند مکالمات را هم ضبط کند!

در تنظیمات این نرم افزار لیستی از شماره های تماس مخاطبانتان نمایش داده می شود و می توانید با انتخاب آن ها به نرم افزار بگویید که در صورت تماس آن ها مکالمه ضبط شود.

 

نحوه ضبط مکالمات در گوشی های اندرویدی-دانلود بهترین نرم افزارهای ضبط صوت-دانلود برترین نرم افزارهای ضبط مکالمات.jpg

 

راه حل چهارم: نحوه ضبط تماس با استفاده از اپلیکیشن های جانبی

تعداد زیادی از اپلیکیشن های جانبی می توانند مکالمات شما را ضبط کنند. فقط حواستان به نسخه های اندروید ۶.۰ به بعد علی الخصوص ۹.۰ باشد و همچنین ممکن است برخی تولید کنندگان از آنها پشتیبانی نکنند.

در اینجا لینک دانلود برترین نرم افزارهای ضبط مکالمات را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

 

2 پاسخ
  1. جاوید اسماعیلی
    جاوید اسماعیلی می گوید:

    سلام وقت بخیر ببخشید ممنون از راهنمایی تون در سایت من از اندروید ۹ استفاده میکنم تا ۲ سال پیش با همین گوشی هر اپی صدا قابل استفاده بود بعد از اون دیگه کار نمیکنه کدام راه حل برای اینکار دارید که من بتونم با یه اپ مکالمه مو ضبط کنم ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *