طراحی وب سایت برای فروش محصولات لوازم و وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی

طراحی وب سایت برای فروش محصولات لوازم و وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی

امروزه فروشگاه ها و شرکت های ارائه دهنده محصولات لوازم و وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی به منظور حضور گسترده و هدفمند در بازار با طراحی وب سایت برای فروش محصولات لوازم و وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی قدم در دنیای نامتناهی اینترنت گذاشته اند.

طبیعتا معرفی و بیان مشخصات و مزایای محصولات و لوازم کوهنوردی یا ادوات وابسته به آن نیازمند محیطی جذاب، پر امکانات و سریع است.

به همین منظور با راه اندازی یک وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم کوهنوردی می توان علاوه بر فروش آنلاین انواع محصولات کوهنوردی یا طبیعت گردی و کمپینگ، به معرفی و برندینگ نیز بطور موثری پرداخت.

مزیت های طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای فروش محصولات لوازم و وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی:

با راه اندازی یک سایت برای این دسته از کسب و کارها بصورت استاندارد می توان مولفه های مختلفی را در طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاه آنلاین محصولات کوهنوردی یا مشاغل مرتبط با آن لحاظ کرد.

بهبود جایگاه قرارگیری سایت در موتورهای جستجو همچون گوگل (سئو) بواسطه کدنویسی استاندارد و رعایت اصول حرفه ای طراحی وب سایت ها از مزیت های مهم راه اندازی سایت برای کسب و کارهای این حوزه است.

امکان مدیریت انبار کالاها، مدیریت قیمت ها، گزارشات فروش، مدیریت آدرس ها و محاسبه اتوماتیک هزینه های ارسال، مدیریت مشخصات هر کالا، دسته بندی کالاها، سایزبندی و رنگ بندی کالاها، عضویت مشتریان در سایت و سیستم ارسال اس ام اس و… درج آدرس و اطلاعات تماس و مسیریابی پیشرفته، امکان ایجاد فرم های آنلاین، استخدام، نظرسنجی و انتشار اخبار و مقالات و اطلاعیه های مهم، ارائه مشاوره آنلاین و چت آنلاین از طریق سایت و … تنها بخشی از مزایای راه اندازی یک وب سایت برای صاحبان و مدیران این فروشگاه ها است.

گروه فنی مهندسی دیمن ارتباط با سال ها تجربه در حوزه طراحی وب سایت های تخصصی در این نوع کسب و کار می تواند وب سایت هایی پویا، مفید و تاثیرگذار در این بخش طراحی و پیاده سازی نماید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *